جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۰:۰۹ - ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
    زیبا بود++
  • ۳۱ فروردين ۹۴، ۲۲:۴۸ - بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
    چه خوب گفتید...
  • ۲۵ آبان ۹۳، ۲۳:۳۶ - آویزون ...
    (+)

حسود...

من کلا یه آدم حسودیم...

از حسودیم گاهی خوابم نمیبره..

دائم با خودم ور میرم...

هی چیزی رو که بهش حسودیم میشه رو بالا پایین میکنم...

خودمو جای اون میزارم و .....

خلاصه یه روز از حسودیم میمیرم..

یکی از چیزایی که خیلی حسودی میکنم اینه:



به یکی خیلی حسودیم میشه...

خودشو به حدی رسوند که ذره ای فاصله  از معشوقشو نمیتونست تحمل کنه...

حتی به اندازه ضخامت بال فرشته .......

تو گودی قتل گاه که فرشته بال هاش رو روی سرش پهن کرد تا حداقل کمی از سوزانندگی خورشید کم کنه..

گفت کیستی که میان من و خدایم قرار گرفته ای ؟؟ برو کنار!!!!

میدونی یعنی چی؟؟؟

اونقدر نزدیک که تحمل فاصله ای به اندازه بال فرشته رو هم از معشوقش نداشت..

حقشه از حسودی بعضی چیزا درجا قالب تهی کرد...

اللهم ارزقنا...


  • جای خالی .....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">