جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۰:۰۹ - ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
    زیبا بود++
  • ۳۱ فروردين ۹۴، ۲۲:۴۸ - بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
    چه خوب گفتید...
  • ۲۵ آبان ۹۳، ۲۳:۳۶ - آویزون ...
    (+)

چرت و پرت..

داشتم نوشته ها و مثلا اشعار سالیان قبلی ام را مرور می کردم..

یاد شهید مرتضی آوینی افتادم که در قسمتی از نوشته اش نوشته بودند:" تمام نوشته‌های خویش را -  اعم از تراوشات فلسفی، داستان‌های کوتاه، اشعار و... -  در چند گونی ریختم و سوزاندم و تصمیم گرفتم که دیگر چیزی که "حدیث نفس" باشد ننویسم و دیگر از "خودم" سخنی به میان نیاورم... سعی کردم که "خودم" را از میان بردارم تا هرچه هست خدا باشد"

و در جایی نوشته اند" اما اگر انسان خود را در خدا فانی کند، آن‌گاه این خداست که در آثار او جلوه‌گر می‌شود حقیر این چنین ادعایی ندارم ولی سعیم بر این بوده است."

من نیز باید اقتدا کنم و بسوزانم تمام چرت و پرت هایی را که گفته ام..

راستش گاهی که می خوانمشان جز خنده حاصلی برایم ندارند..

به امید خدا..

  • جای خالی .....

نظرات  (۳)

من نیز باید اقتدا کنم و بسوزانم تمام چرت و پرت هایی را که گفته ام..

بهتون تبریک میگ... ان شاالله که پایگاه دلهای سوخته و منتظر بشه
پاسخ:
ممنونم.
ان شاالله.

آفرین

این بود جراتـــــ طوفان

باید بسوزانم ... همه را خواهم سوزاند حتی آرشیو وبلاگم را

حتی دفتر های آن زمان هایم را

عالمی  دیگر بباید ساخت وز نو آدمی
پاسخ:
حتی نباید به کسی داد..
خواهان آن چرت و پرت هایم زیاد است اما... باید سوزاند.. بی هیچ اثری از آنها دوباره باید نوشت.. از نو
  • گلبرگ دانلود
  • سلام بر شما ، به مناسب نیمه شعبان قالب زیبای مهدی رو طراحی کردیم .منتظر حظور گرمتون هستیم.
    پاسخ:
    سلام و ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">