جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۰:۰۹ - ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
    زیبا بود++
  • ۳۱ فروردين ۹۴، ۲۲:۴۸ - بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
    چه خوب گفتید...
  • ۲۵ آبان ۹۳، ۲۳:۳۶ - آویزون ...
    (+)

امام رضا...

سلام.

آقا جان..

چه خوب اسفند 88 هدیه بی ارزشم را از عمق وجود پذیرفتید..

و چه خوب 2 سال در عطش تمام  معشوقیم را کردید..

چه خوب وصالم را میسر کردید و چه خوب چله نشین کوی و مشهدتان گردانیدم آن هم در ماه پیامبر و ماه مهمانی خدا..

و چقدر ناز کردم دم ورودی باب الجوادتان و چه خوب هر بار نازم را می خریدید...

چه خوب هدیه ی دیدار ولی فقه و مهمان خانشان بودن را اعطایم نمودید..

چه خوب مهمانم کردید سر خوان پر برکتتان برای افطاری..

و چه خوب هدیه ارزشمندترتان را در آخرین شب قدر اعطایم نمودید...

و خدا چه هدیه زیبایی بود از برای من.. از سمت شما..

می شود باز هم دعوتم کنید و نازم را بخرید؟؟

دلم از آن ناز کردن ها و از آن ناز خریدن ها را می خواهد..

  • جای خالی .....

نظرات  (۳)


آقا جان دیدید گفتم ناز همه رو خریدید
پس من چی؟
اگرچه غرقم و مثل ماهی...
اما
درحق ما لبت این لطف که می فرماید
گرچه خوبست ولیکن قدری بهتر از این
پاسخ:
طول می کشه...

راستش یه جورایی مجبور شدن ناز بخرن..

بعد 11 سال..


خب بعضی بچه ها کم صبر ترند...باید زودتر نازون رو بخرند...


آقا ما تو نوبتیم...دریابید لطفا
پاسخ:
آقا تشنه رو بهتر آب می دن..
توصیه می کنم بیشتر نمک بخورید تا تشنه تر شوید.. ببینید چه جوری با آغوشی باز سیرابتان می کنند..
می دونم آقا منو نمی بخشه که دارم به زحمتشون می ندازم.. اما 11 سال خوب یادم داد چی کار کنم.


نمکــــــ بخورم...نمکـــــ پرورده ی ناسپاس که هستیم ... تا چه نمکی عطش آور باشد؟
چه نمکی!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">