جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۰:۰۹ - ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
    زیبا بود++
  • ۳۱ فروردين ۹۴، ۲۲:۴۸ - بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
    چه خوب گفتید...
  • ۲۵ آبان ۹۳، ۲۳:۳۶ - آویزون ...
    (+)

خداااا

خداااا

متعجبم.. در حکمت کاری که شد...

کار خوبی بود از برای ادبم.

اما بقیه هم به پای من سوختند...

فکر می کردم کار رو دارم برا تو و امام زمانم می کنم.

هر بار خسته می شدیم.. فقط می گفتیم برا شادی دل آقا و رهبرمان..تحمل می کنیم این سنگ اندازی ها راا

تحمل کردیم. پیش رفتیم...

امااا

خدا  امروز حتی 10 نفر هم نیامدند..

خجالت کشیدم خدااا

خجل شدم پیش بنده هات...

حتما تو نیتم لغزیدم..

من پامو کج گذاشتم.. بقیه؟

شاید هدف فقط شرمندگی من بود..

تو اینجوری دوست داشتی.. خوب می دانم...

راضیم به خوشنودیت معبود من.

اما انصافا امتحان سختی بود..

خدااااا

می شه همیشه باشی...

نه!! تو که هستی...

می شه همیشه باشم؟؟


  • جای خالی .....

نظرات  (۳)

  • محمد جواد سالم
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام

    بسیار زیبا....
    مطالب ارزشی خودتون رو برام ارسال کنید

    info@p313.ir
    p313.ir
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    ممنونم.


    کیفیتـــــــ جمع رو محاسبه می کنند نه کمیتش رو
    کم من فئه قلیلته غلبت فئه کثیره
    پاسخ:
    اینجا موضوع فرق می کرد..
    ما بیت المال خرج کرده بودیم...
    باید جواب بدم.
    وای.. خدای من..
    یادم میوفته بدم میاد از خودم...
    ان شاءالله مشکلی پیش نمیاد
    پاسخ:
    امیدوارم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">