جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۰:۰۹ - ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
    زیبا بود++
  • ۳۱ فروردين ۹۴، ۲۲:۴۸ - بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
    چه خوب گفتید...
  • ۲۵ آبان ۹۳، ۲۳:۳۶ - آویزون ...
    (+)

اگر...

ربی...

تشنه ام از برای تو...

میدانم این شوق فقط در دلم است.. کمکم کن در عمل هم از برای تو باشم..

اگر و اگر یقین نداشتم  آمدنم پیش تو با دستان خودم.. بیش از این  مرا از تو دور نمی کرد...

بارها و بارها خود را به تو رسانده بودم... معبود من..

این را فقط می گویم که ترسی از ترک این دنیا ندارم..

یعنی.. وابستگی برایم نیست که مرا بدین جا وصلم کند..

بریده ام تمام طناب های زمینی ام را...

دعا و کمکم کن نیاز های این جسم ضعیف النفسم را هم کم یا از بین ببرم..


  • جای خالی .....

نظرات  (۲)

گر نیکــــ چنین استــــ و طنابـــــ  تعلق گسیخته ای
پس خوشا به حالتـــــــ
و خوشا
پاسخ:
طناب تعلق گسیخته ام اماا  طناب شیطان بر گردن دارم.. محکم تر و درد آور تر...
که گسیختن از طناب شیطان و هوس بسی سخت تر است...
او هم به یکی از متعلقاتـــــ فرا می خواند
اگر هوایی در سرتــــ انداخته پس هنوز زنجیر تعلق پاره نکرده ای
پاسخ:
شاید اینطور است..
نمی دانم شاید همه ی اینها توهمی بیش نیست..
اما برایم گاهی لحظات خاص این توهم هم شیرین است..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">