جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۰:۰۹ - ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
    زیبا بود++
  • ۳۱ فروردين ۹۴، ۲۲:۴۸ - بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
    چه خوب گفتید...
  • ۲۵ آبان ۹۳، ۲۳:۳۶ - آویزون ...
    (+)

.....

عاشق این ترانه ی احسان خوجه امیریم.." نابرده رنج"

خیلی خوب داره حسم رو به معبودم بیان می کنه.

برام هیچ حسی شبیه تو نیست..

کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه

همین که کنارت نفس می کشم..

برام هیچ حسی شبیه تو نیست..

تو پایان هر جست و جوی منی

تماشای تو عین آرامشه

تو زیباترین آرزوی منی..

منو از این عذاب رها نمی کنی

کنارمی به من نگاه نمی کنی

تموم قلب تو به من نمی رسه

همین که فکرمی برای من بسه..

ازین عادت با تو بودن هنوز

ببین لحظه لحظم کنارت خوشه

همین عادت با تو بودن یه روز

اگه بی تو باشم منو می کشه

یه وقتایی انقد حالم بده

که می پرسم از هرکسی حالتو

یه روزایی حس میکنم پشت من

همه شهر میگرده دنبال تو



  • جای خالی .....

نظرات  (۲)

  • ئاموزا رسول زاده
  • سلام دوست عزیز
    وب جالبی دارین موفق باشین .
    وب منم تازه شروع به کار کرده و با شعر کردی به روزم . خوشحال میشم سری به وب من بزنی .
    http://lapara.blog.ir/
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    حتما.
    هرچند از کردی زیاد سردر نمیارم..



    جوابــــــ سوالـمـ "تـــو" بـاشی اگــر
    ز دنیـــا نـدارمـ سوالـی دگــر

    که من پاسخی چون "تـــو" می‌خواستـمـ
    مباد آرزویــمـ ازیـن بیشتــر

    نشستم به بامی که بامیش نیستـــــ
    شگفتــا دلــمــ می‌زنــد بــاز پــَر

    نفس‌گیـــر گـردیــده آرامشــمـ
    خوشـا بـار دیگــر هوای خطــر

    برآن‌ستــــــ شبــــــ تا به خوابـمـ کشــد
    بزن باز بر زخـــمـ من نیشتــر

    دلـمـ جراتش قطره‌ای بیش نیستـــــــ
    "تــو" ای عشق او را به دریـــا ببر





    پاسخ:
    عالی بود...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">