جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۰:۰۹ - ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
    زیبا بود++
  • ۳۱ فروردين ۹۴، ۲۲:۴۸ - بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
    چه خوب گفتید...
  • ۲۵ آبان ۹۳، ۲۳:۳۶ - آویزون ...
    (+)

عزم و جزم..

گاهی فکر می کنم دیگر بس است..

باید بلند شوم و کار کنم.

مانند خیلی ها که زندگی می کنند و خود را به دل مشغولی های دنیا سرگرم می کنند و خدا را فراموش می کنند.

اما بینیمه ورور

رها کنم این دل مشغولی را...

از برایم بس است دیگر.. باید مشغول کار از برای او شوم...

اما کدام یک اولویت دارد؟؟؟

رفتن سراغ شغل؟؟

نشستن از برای تحصیل و کار تحقیقاتی؟؟

یا کار فرهنگی؟؟


که هر سه را توان دارم..هر سه را آقا تاکید کرده  و هرسه برای خداست..

خدایا می شود ملاکی را پیش رویم گذاری؟؟

  • جای خالی .....

نظرات  (۵)

سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال می شم از وبلاگ من هم دیدن کنی و تبادل لینک کنیم
وبلاگ من در زمینه کسب درآمد از اینترنت و کسب درآمد از بیت کوین هست خوم هم بیت کوین هایی را که از این طریق کسب کنید را خریدارم .
آدرس وبلاگ من : Http://IRBTC.blog.ir
بازدید روزانه وبلاگ من حدودا 250-1200 نفر هست .
پاسخ:
علیکم السلام.
حتما به وبلاگتون سر خواهم زد.
ممنونم
به هرزه بی می و معشوق عمر می گذرد
بطالتم بس از امروز کار خواهم کرد

+من هم درپی آنم که گر ز دست برآید
دست به کاری زنم که غصه سرآید
پاسخ:
ان شاالله.
اول شغل با شرایط جامعه ی امروزی...
به نظر من البته

سلام

 میلاد کریم اهل بیت بر شما مبارک.پیشکشی ما به صاحب این خانه....

 

 امام حسن مجتبی علیه السلام می فرمایند:

 

«بَینَ الْحَقِّ وَ الْباطِلِ أَرْبَعُ أَصابِعَ، ما رَأَیتَ بِعَینَیکَ فَهُوَ الْحَقُّ وَ قَدْ تَسْمَعُ بِأُذُنَیکَ باطِلاً کَثیرًا.»

بین حقّ و باطل به اندازه چهار انگشت فاصله است، آنچه با چشمت بینى حقّ است و چه بسا با گوش خود سخن باطل بسیارى را بشنوى.

تحف العقول ص 229

  و معرفی کتاب:

 

......حاء سین نون.....

 

http://zareh.blog.ir/post/479

پاسخ:
علیکم السلام.
ممنونم.
  • امیـــــد ...
  • سلام ...

    ممنون که به وبلاگم سر زدید ...
     
    وبلاگتون مثل همیشه عالی بود ...
     
    راستی نماز روزتون قبول باشه و عیدتونم مبارک ...

    التماس دعا ...

    پاسخ:
    سلام.
    به همچنین.
    امیدوارم استفاده خوبی از این ماه بکنید برای نزدیکی به خدا.
    محتاج دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">