جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

جای خالی

کاش جای خالی قلب و زندگیمان با ظهورش پر شود

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۰:۰۹ - ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
    زیبا بود++
  • ۳۱ فروردين ۹۴، ۲۲:۴۸ - بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
    چه خوب گفتید...
  • ۲۵ آبان ۹۳، ۲۳:۳۶ - آویزون ...
    (+)

تو و من...................

تا حالا اینهمه بدون عشق نبودم..

خدا پس کی دیگه می خوای دلمو پر کنی...

که هم من و هم تو ....

هم بشیم عاشق و هم معشوق!!!!

شما عاشق که هستی...

عاشق من...

خب خودتون گفتید که علاقتون به بنده هاتون طوریه که اگه به کوه بدینش از شوق تلی از خاک خواهد شد...

میشه معشوق هم بشید؟؟؟

معشوق من....

به خودتون قسم دلمو 2 ساله خالی کردم براتون..

دلی که هیچ وقت هیچ وقت خالی از عشق نبوده.. به جز 4 سال اول زندگی که ازش خبر ندارم....

من ... معشوق شما که هستم...

می شود عاشق شما هم بشوم؟؟؟

خودم می گویم عاشقم...

اما رسم عاشقی بلد نیستم...


  • جای خالی .....

نظرات  (۲)

موفق باشید
پاسخ:
سلام. ممنونم.
آخ خدا...
جایِ خالیِ عشق تویِ دلم تیر می کشد...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">